Sentens

Carpe diem!

teisipäev, 3. aprill 2018

Munadepühad Saaremaal

Munadepühadeks tegime plaani sõita vendadele külla. Meil vedas, et nad elavad Saaremaal, sest hiidlased korraldasid pühadeks sissesõidu piirangu. Ise tõid põhjuseks, et neil veetase madal. Taani väinad lasevad idatuulega niipalju vett välja, et ,,Leigarile’’ ja ,,Tiiule’’ jääb väheks.
Mandri ja Muhu vahel oli jääsupp, aga praamide sõidugraafikut see ei rikkunud.

Saaremaale vendadele külla minek on nagu puhkusele sõit. Pakkisime munad ja kotid kokku, kutsusime Poja autojuhiks, Abikaasa kaardilugejaks, Seenevana jutuvestjaks. Meid ootas mitmetärniline kodumajutus ööpäevaringse vastuvõtuga.  Suure Venna uues majas ööbisime esimest korda.  Allkorrusel oli hea söök, üleval hubased toad. Hommikul hõljus üle maja mõnus  kohvilõhn, hommikusöögivalik oli rikkalik. Tubades TV, Wi-Fi ühendus oli saadaval terves majas ja tasuta, WC ja dušš/vann kahe külalistoa vahel, toad olid mittesuitsetajatele. Meid majutati  kahe laia voodiga peretuppa, kus oli katusaken ja aken vaatega sisehoovi. Parkimine oli maja lähedal. ’Personal’  väga tähelepanelik ja sõbralik.
Veetsime mõnusa õhtupooliku Suure Venna pere ja Mammaga, kuulasime ’Muhu monolooge’ ja vötsime köike mönuga.

Lai voodi katusakna all

Majutus vaatega sisehoovi

Ülemise korruse WC ...

ja vann.

Laupäeval sõitsime Pika Venna juurde puhkemajja, mis asub 30 minutilise autosõidu kaugusel  Kuressaarest. Puhketalus on 5-6 magamistuba, kuhu meie neljaliikmeline seltskond lahedalt ära majutati. Suures köök-söögitoas pakuti kosutavat õhtusööki. Talus on Saaremaale kohane puuküttega saun, rahulik ja vaikne keskkond. Hingasime värsket õhku, nautisime lahedat seltskonda ja saare nalju.

Puhketalu vastuvõtja-administraator

Puhkemaja, taamal saun ja puukuur

Ait

Õunapuuaed

Suures majas saab jalavaeva vähendada rattaga pikemaid otsi sõites.

Pühapäeva hommikul alustasime tagasiteed. Vahepeatuse tegime Valjalas Debora Vaarandi mälestuskuju juures. Saime praamiga kohe ilusti üle ja lõunaks jõudsime koju. Poeg oma abikaasaga sõitis edasi Tartusse.
Täname oma vendasid ja nende tarmukaid kaasasid, kes meid lahkelt kostitasid ja magama sättisid.
Esmaspäeva hommikuks oli lumi kõikjal üle Eesti maha sadanud.
Vallavalitsus sai lõpuks uue esimehe valitud!